Arrival - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jacqueline - WaarBenJij.nu Arrival - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jacqueline - WaarBenJij.nu

Arrival

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

16 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Het rijden naar Dusseldorf is goedgegaan en op wat file na stonden we dan toch redelijk snel op de luchthaven. De vlucht naar Bangkok is goed gegaan en na een stevig ontbijtje met echte Duitse volkoren roggebrood (lekker hoor) sta je na zo'n 11 uur vliegen op het vliegveld van Bangkok. Op het vliegveld leek het wel mee te vallen met de warmte maar als je de vliegvelddeuren uitloop lijkt het net of de man met de boxhandshoen je staat op te wachten. Je krijgt echt een dreun voor je gezicht, wat een warmte niet te beschrijven. Het lijkt hier net een oververhitte groentekas. Gewoon nog ff acclimatiseren en rustig aan doen. Net nog ff de buurt rondom het hotel verkend, en morgen maar wat meer van Bangkok gaan bekijken. Heb ook nog wat fotootjes erop gezet met dank aan Joop :-)

• 16 Augustus 2008 - 08:29

Lieke:

Veel plezier!!

• 16 Augustus 2008 - 09:33

Mart & Marianne:

Fijn dat je goed bent aangekomen, geniet en laat de boel de boel. Ontzettend veel reisplezier en we volgen je.

• 16 Augustus 2008 - 10:06

Linda:

Heel erg veel plezier!
    En alle tips onthouden voor ons he hahaha
    XX

• 16 Augustus 2008 - 10:19

Joop:

Graag gedaan, maar het is ook een stuk eigenbelang. Over het boek spreken we wel na je terugkeer, maar dat is gelukkig (voor jou) nog een eind weg