Nieuwe reisbestemming - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu Nieuwe reisbestemming - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu

Nieuwe reisbestemming

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

19 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Na gereisd te hebben in Midden- en Zuid-Amerika, lijkt het mij leuk om een nieuw contintent aan te doen. Maar ja welke? Al snel kwam Azie in beeld waarvan ik al veel goede verhalen van heb gehoord. Thailand zegt men is een leuk land om mee te beginnen. De mensen zijn vriendelijk en er is genoeg te beleven. Mijn plan is om vanuit Bangkok in midden Thailand te gaan rondreizen om vervolgens te gaan relaxen en evt te gaan duiken op Ko Samui.

• 28 Juli 2008 - 16:48

Joop Van Dorp:

Jacqueline, een tekentang ??? Mijn ervaring, zodra ze volgezogen zijn laten ze vanzelf los. Wel de kleine wondjes goed verzorgen met betadine, ter voorkoming van infectie. Ik hoop echt dat je er net zo van geniet als ik gedaan heb op mijn aziatische reizen.

• 28 Juli 2008 - 16:49

Joop Van Dorp:

genieten van de reis natuurlijk, niet van de bloedzuigers

• 28 Juli 2008 - 18:05

Jacqueline:

Ik wilde al vragen!?!?! Hahahaha

• 11 Augustus 2008 - 22:26

Charles Duijnstee:

Beste Jacqueline,

Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen op je nieuwe bestemming.
    Goede reis en tot horens.Doe de groeten aan Willie.

• 17 Augustus 2008 - 19:46

Willy:

Jacq. Alles goed hier, ik liep vanmorgen net binnen bij Dietrik, na een kwartier zij hij gefeliciteerd hoor, was ik helemaal vergeten te doen. Maar ik hoop voor je dat het wat minder warm en klam wordt de komende dagen gr,w..

• 21 Augustus 2008 - 09:00

Willy:

Jacq. Vanmorgen nog telefonisch gesproken, naar aanleiding daarvan naar de pc., maar alles is weer normaal. ja berichtjes gelezen erg leuk vooral de Tuktuk lijkt me, gr. W..