Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

25 Juli 2012 | Nederland, Utrecht

Rondreis door Vietnam. Ik ga beginnen in Ho Chi Minh City, oftewel Saigon. Vanuit Saigon uitstapjes maken naar de Mekong Delta en naar Cao Dai en de Cu Chi tunnels. Vervolgens helemaal naar het noorden van Vietnam naar Hanoi om weer af te reizen van noord naar zuid via Hue en Hoi An. En verblijf op het strand in Nha Trang.

Voordat je naar Vietnam mag en je een visum on arrival op het vliegveld wilt regelen, heb je eerst een letter of approval nodig. Deze heb ik via een Vietnamees reisbureautje aangevraagd. Op de website belooft het reisburareautje dat je binnen twee dagen de letter of approval hebt. Ik ben benieuwd of ik 'approved' wordt. Op de tweede dag valt de letter in m'n mailbox. Ik open de e-mail en download de bijlage die er bij zit. Eerst denk ik wat is dit? Een document in het Vietnamees...... maar gelukkig zit de vertaling erbij en de mooie officiële rode stempels die erbij horen. Nog 6 weken wachten en een mooie route uitstippelen..... :-)