De Jungle - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jacqueline - WaarBenJij.nu De Jungle - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jacqueline - WaarBenJij.nu

De Jungle

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

12 November 2006 | Mexico, Mexico-stad

Hoi!!

Vandaag zijn we naar de grens van Mexico gereden, we zitten nu midden in de Jungle en we hebben toch nog internet!! We zaten vanochtend nog in Palenque in een mooi hotel. We zijn vanmorgen om half zeven vertrokken en hebben onderweg ontbeten.. Na vertrek na het ontbijt moesten we al snel weer onderweg stoppen, er was een roadblock opgeworpen omdat twee indianenstammen een ruzie hadden over een stuk grond.. We mochten gelukkig weer verder rijden. We zitten nu te lunchen en rara we hebben hier gewoon internet.

Straks zullen we met bootjes de grens tussen Mexico en Guatemala oversteken. We hebben tot gisteren heel erg warm weer gehad. En toen we de maya ruines in Palenque bezochten (gisteren) was het om te smelten.Omdat het gisteren zo warm was hebben we gisteravond een tropische regenbui gehad. Nu heeft het weer eventjes geregend maar ik heb mijn regen poncho bij me !!!!!!!!!! ;-)

Verder gaat het hier ok en laat snel van me weten..

PS ik kan niet in Guatemala bellen met mijn telefoonkaart van Mexico, dus ma ik bel weer als ik in Mexico ben aangekomen of probeer in Guatemala weer een computer te bemachtigen.

Jacqueline

  • 13 November 2006 - 09:49

    Wschippers:

    jac. alles goed, is het erg warm, heb je lekker gezwommen, is het mooi,allemaal vragen ik hoop dat je een keer beld als ik thuis ben. gistermiddag wezen winkelen met dietrik, of wezen rennen?? maar wel leuk het was ook zo druk in de stad, hier alles goed hoop ik met jouw ook groetjes pa en ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Een rondreis door Thailand en Cambodja vervolgens naar het noorden af te reizen en van daaruit weer langs de kust naar het zuiden..... :-)

Actief sinds 07 Aug. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 37901

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 17 September 2017

Laos

25 Februari 2017 - 04 Maart 2017

Lapland

09 Oktober 2016 - 26 Oktober 2016

Eilandhoppen Indonesië

13 September 2014 - 27 September 2014

Temples in Cambodja

09 September 2012 - 26 September 2012

Go Vietnam!

09 September 2011 - 27 September 2011

Nevelwouden en palmbomenstrand

14 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Rondreis op Bali

08 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Een rondreis door Rajasthan

15 Augustus 2008 - 02 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: