De Jungle - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jacqueline - WaarBenJij.nu De Jungle - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jacqueline - WaarBenJij.nu

De Jungle

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

12 November 2006 | Mexico, Mexico-stad

Hoi!!

Vandaag zijn we naar de grens van Mexico gereden, we zitten nu midden in de Jungle en we hebben toch nog internet!! We zaten vanochtend nog in Palenque in een mooi hotel. We zijn vanmorgen om half zeven vertrokken en hebben onderweg ontbeten.. Na vertrek na het ontbijt moesten we al snel weer onderweg stoppen, er was een roadblock opgeworpen omdat twee indianenstammen een ruzie hadden over een stuk grond.. We mochten gelukkig weer verder rijden. We zitten nu te lunchen en rara we hebben hier gewoon internet.

Straks zullen we met bootjes de grens tussen Mexico en Guatemala oversteken. We hebben tot gisteren heel erg warm weer gehad. En toen we de maya ruines in Palenque bezochten (gisteren) was het om te smelten.Omdat het gisteren zo warm was hebben we gisteravond een tropische regenbui gehad. Nu heeft het weer eventjes geregend maar ik heb mijn regen poncho bij me !!!!!!!!!! ;-)

Verder gaat het hier ok en laat snel van me weten..

PS ik kan niet in Guatemala bellen met mijn telefoonkaart van Mexico, dus ma ik bel weer als ik in Mexico ben aangekomen of probeer in Guatemala weer een computer te bemachtigen.

Jacqueline

• 13 November 2006 - 09:49

Wschippers:

jac. alles goed, is het erg warm, heb je lekker gezwommen, is het mooi,allemaal vragen ik hoop dat je een keer beld als ik thuis ben. gistermiddag wezen winkelen met dietrik, of wezen rennen?? maar wel leuk het was ook zo druk in de stad, hier alles goed hoop ik met jouw ook groetjes pa en ma.