De voorbereidingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

10 Oktober 2007 | Nederland, Rotterdam

Ruim drie weken voor vertrek is het vliegticket geboekt. Verder zijn de belangrijkste dingen ingeslagen waaronder de rugzak, wandelschoenen en heel belangrijk de lonely planet :-)

Peru heeft op toeristisch gebied veel te bieden. Machu Picchu, de verborgen Inca stad, is een must voor de Zuid-Amerika reiziger. Heb je redelijke conditie dan ga je er natuurlijk lopend heen via de Inca Trail. Maar Peru heeft meer, naast het Titicaca-meer heb je hier ook een stuk Amazone, de hoge Andes toppen rond Huaraz, de kust met zijn zeeleven rond Pisco en de Nazca-lijnen. Kortom, een land dat op zich al een reis waard is.

• 20 Oktober 2007 - 18:00

Judith:

Hey Jacqueline,
    Op weg van Lima naar Cuzco, moet je iig naar Arequipa gaan, dat vonden wij echt een leuke stad! De oasis in Ica is ook wel bijzonder (ookal is het nep..haha)Veel plezier met de voorbereidingen en alvast een goede reis.

• 28 Oktober 2007 - 10:23

Johan De Koning:

Jacky ,ik vind dit super en wens je heel veel succes.Geniet ervan en we zullen zeker je verrichtingen volgen.Groetjes johan

• 07 November 2007 - 20:18

Willy:

jacq. het is nu hier 10 uur in de avond en pa zit voetbal te kijken,even een berichtje, jij bent nu geland aan de andere kant van de wereld hoop ik. wij zitten hier in de kou en de regen, veel plezier in het warme zonnetje, groetjes ma.

• 09 November 2007 - 17:47

Willy:

jacqueline, hier krijgen wij hagel en regen, jij zit daar lekker in de zon, hoe gaat het, prima hoop ik, je bent met de boot gaan varen vanmorgen leuk geweest ? heb je al een buggyrit gemaakt? of met een tico-taxi eem ritje gemaakt, groet van pa en ma.

• 10 November 2007 - 16:16

Willy:

Je berichtje ontvangen(tel.) jammer dat het internet eruit ligt, maar je gaat vandaag weer verder. je zit nu op een terrasje met een groot glas fruitsap, maar vanavond in Pisco kan je eerste glaasje pisco proberen, is dit goed en is de drank naar het plaatsje genoemd, ik hoor het van je groeten van pa en ma.