De reisroute - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu De reisroute - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacqueline - WaarBenJij.nu

De reisroute

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

21 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Met een rechtstreekse vlucht vliegen we vanuit Amsterdam naar Mexico City. De derde dag vertrekken we naar Oaxaca. Vervolgens gaan we via Tehuantepec naar Palenque. Na Palenque steken we de grens tussen Mexico en Guatamala met een bootje over. Daar zullen we in Flores verblijven om de ruines van Tikal te gaan bekijken. Via een binnenlandse vlucht landen we in Guatemala stad om verder naar Antigua te reizen. We verblijven vervolgens in Panajachel bij het meer van Atitlan. We steken nu de grens weer over naar Mexico waar we naar San Cristobal zullen gaan. Na deze rondreis van twee weken lekker een weekje relaxen op het strand aan de westkust van Mexico. :-)